Program Wydłużonej Gwarancji

Gwarancja urządzeń firmy Viessmann

Obsługą serwisową, a w tym naprawami gwarancyjnymi, objęte są wyłącznie produkty Viessmann zakupione poprzez oficjalną sieć sprzedaży w Polsce. W ofercie Partnerów Handlowych firmy Viessmann Sp. z o.o., dostępne są jedynie urządzenia nowe, oryginalnie zapakowane z polską kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi.

Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej danego urządzenia.

Program Wydłużonej Gwarancji

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów – od dnia 01.06.2015 r. firma Viessmann wprowadziła do swojej oferty Program Wydłużonej Gwarancji, który pozwala na korzystanie z zalet posiadania gwarancji przez okres 5 lat od uruchomienia urządzenia. Usługa dostępna jest dla wybranych produktów i dotyczy urządzeń zakupionych przez Firmy Partnerskie od dnia 01.01.2015 r. i obejmuje koszty części zamiennych oraz usług świadczonych dla Klienta, włączając koszty dojazdu. Opłata nie obejmuje kosztów przeglądów oraz części eksploatacyjnych (szybko zużywalnych). Program Wydłużonej Gwarancji jest oferowany oraz obsługiwany przez Viessmann Sp. z o.o. i zapewnia ochronę urządzenia po wygaśnięciu okresu gwarancji Firmy Partnerskiej.

Program Wydłużonej Gwarancji

Wydłużoną Gwarancją objęte są urządzenia firmy Viessmann zakupione
wyłącznie za pośrednictwem Autoryzowanych Firm Partnerskich.

  • zleć uruchomienie urządzenia osobie posiadającej odpowiednie, ważne uprawnienia,
  • zarejestruj się w Strefie Klienta na stronie: www.viessmann-serwis.pl/ViKlient,
  • zgłoś chęć przystąpienia do Programu przed upłynięciem 12 miesięcy od daty uruchomienia (przed wykonaniem pierwszego przeglądu)
  • wybierz sposób dokonania płatności (płatność jednorazowa lub z rozbiciem na 3 transze), wydrukuj umowę,
  • prześlij podpisaną umowę (2 egzemplarze) do Centrum Obsługi Serwisowej, na adres:
    Viessmann Sp. z o.o.
    ul. Gen. Ziętka 126,
    41-400 Mysłowice
  • dokonaj płatności zgodnie z umową,
  • po dokonaniu płatności otrzymasz podpisaną umowę przez Viessmann Sp. z o.o.,
  • wykonuj terminowo przeglądy urządzenia (zgodnie z dedykowaną listą),
    w przypadku płatności w transzach terminowo dokonuj kolejnych płatności,
  • konieczność interwencji serwisowych zgłaszaj do Centrum Obsługi Serwisowej w Mysłowicach.

W ofercie również: